חיפוש

חרדי מברוקלין על הספקטרום והדרך שלו לחתונה

הסיפור של אברהם (שם בדוי), חרדי על הספקטרום מברוקלין, והדרך שלו לחתונה עמיר, מנהל המפת''ח- המרכז לפיתוח תקשורת חברתית - עמיר ברדה מספר: "את אברהם פגשתי לפני שנה, עם תחילת הקורונה. הוא הגיע למרכז במצב נפשי ירוד מאוד אחרי שהיה אצל פסיכולוגים רבים, וגם מה שקראנו לו בינינו "crazy camps"- הרבה מקומות שהסתכלו עליו כאדם עם פגם שדרוש תיקון. הוא הגיע עם חרדות וקשיים תקשורתיים וחברתיים. אברהם היה אמנם רק בן 24 אבל היה מיואש מעצמו אחרי שהרגיש שכל מה שניסה לא עבד. במפגשים התחלנו לבנות אסטרטגיה: - כלים, מעשים, מה אני יכול לעשות כדי לשפר את התקשורת. - היכולת לנהל בעצמו ולעצמו- מה אני יכול לעשות לבד מבחינה פרקטית, במה אני יכול להפעיל שיקול דעת לעצמי ובמה כדאי להתייעץ עם אחרים. - ניהול אינטרקציה חברתית בצורה מוצלחת- בין השאר דייטים (היה קצת קשה בהתחלה, אבל הוא השתפר מאוד). עם הקורונה הוא חזר לארהב והמשכנו לעבוד בזום. בזכות העבודה המשותפת אברהם הצליח לחזור לשמור שבת, והרגיש שהוא יכול להשתדך למישהי מהקהילה. תוך כדי הוא התייעץ איתי על התלבטויות שעלו במהלך הקשר, והצלחנו לרכוש מיומנויות מתאימות לניהול מערכת יחסים. רצה הגורל (או ההשגחה) והשניים מצאו חן אחד בעיני השני והתחתנו!! 🎊🎉🥳 היום הם חזרו לארץ לגור פה שנתיים וכך הזדמן לי לראות אותו פנים אל פנים. בשבילי זה היה מדהים לראות את ההבדל בין איך שהוא הלך ואיך שחזר. חשוב להדגיש! אברהם הגיע לזה בזכות עצמו. הוא עשה את העבודה, התאמץ, התמודד. אני רק הבאתי כלים, חיזוק ותמיכה לאורך הדרך. ובינינו, זה כל מה שצריך 🙂" זה זמן מעולה לספר לכם על חבילת ה #קומיונידייט שלנו!! חבילת אימונים פרקטית ומעשית שעוזרת לך לצלוח את עולם הדייטים בכיף, יחד עם מעטפת תמיכה והנחייה אישית.

עמיר ברדה, מנהל מרכז המפת"ח מספר:

"את אברהם פגשתי לפני שנה, עם תחילת הקורונה. הוא הגיע למרכז במצב נפשי ירוד מאוד אחרי שהיה אצל פסיכולוגים רבים, וגם מה שקראנו לו בינינו "crazy camps"- הרבה מקומות שהסתכלו עליו כאדם עם פגם שדרוש תיקון. הוא הגיע עם חרדות וקשיים תקשורתיים וחברתיים. אברהם היה אמנם רק בן 24 אבל היה מיואש מעצמו אחרי שהרגיש שכל מה שניסה לא עבד. 

 

במפגשים התחלנו לבנות אסטרטגיה: 

  • כלים, מעשים, מה אני יכול לעשות כדי לשפר את התקשורת. 
  • היכולת לנהל בעצמו ולעצמו- מה אני יכול לעשות לבד מבחינה פרקטית, במה אני יכול להפעיל שיקול דעת לעצמי ובמה כדאי להתייעץ עם אחרים.
  • ניהול אינטרקציה חברתית בצורה מוצלחת- בין השאר דייטים (היה קצת קשה בהתחלה, אבל הוא השתפר מאוד). 

 

עם הקורונה הוא חזר לארה"ב והמשכנו לעבוד בזום. בזכות העבודה המשותפת אברהם הצליח לחזור לשמור שבת, והרגיש שהוא יכול להשתדך למישהי מהקהילה. תוך כדי הוא התייעץ איתי על התלבטויות שעלו במהלך הקשר, והצלחנו לרכוש מיומנויות מתאימות לניהול מערכת יחסים. רצה הגורל (או ההשגחה) והשניים מצאו חן אחד בעיני השני והתחתנו!!

היום הם חזרו לארץ לגור פה שנתיים וכך הזדמן לי לראות אותו פנים אל פנים. בשבילי זה היה מדהים לראות את ההבדל בין איך שהוא הלך ואיך שחזר. 

חשוב להדגיש! אברהם הגיע לזה בזכות עצמו. הוא עשה את  העבודה, התאמץ, התמודד. אני רק הבאתי כלים, חיזוק ותמיכה לאורך הדרך. ובינינו, זה כל מה שצריך 🙂 " 

 

 

זה זמן מעולה לספר לכם על חבילת ה #קומיונידייט שלנו!!  

חבילת אימונים פרקטית ומעשית שעוזרת לך לצלוח את עולם הדייטים בכיף, יחד עם מעטפת תמיכה והנחייה אישית. 

לעוד פרטים בשבילכם או בשביל הבן\ בת\ נכד\ חברה- שלחו הודעה בתיבה למטה 🙂 

אצלנו במפת"ח כותבים כל מאמר במחשבה על אותו אדם שזה יכול לשנות משהו עבורו.

מכירים מישהו\ מישהי שהמאמר הזה יכול להיות משמעותי בשבילם?

שתפו איתם.

 

בואו נדבר!

סדנאות קבוצתיות, סדנאות להורים, שירות קומיונידייט לפיתוח מיומנויות דייטינג, אימון אישי להפחתת חרדה חברתית ובדידות ועוד. 
איך אפשר לעזור לך?

דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights