חיפוש

תוכניות האימון

האימון כגישה ומסגרת התערבות

תכניות האימון השונות מהוות קרקע פורייה ללימוד, תרגול, יישום ולמידה של תכנים, עקרונות, כלים ומתודות לתהליך התערבות מעשי  בשיטת המפתח לעמק השווה הנשען על 4 עקרונות עבודה:

על האימון

גישת האימון כמסגרת התערבות

לתהליך האימוני תפקיד מכריע בהעצמה, שינוי, השתנות והכוונה אל מצב המציאות הרצוי ולהתגבר על קשיים ואתגרים שונים ומגוונים. בראש סדר העדיפויות של המאמן.ת עומדת הצבת מטרות אישיות תוך שימת דגש על הזמן העתידי במקום התמקדות וניתוח חוויות העבר. מוקד נוסף נועד לפיתוח הכישורים המאפשרים לרצון והחזון להתממש. בדומה לספורטאי שמתאמן על הישגיו וצריך עידוד ממאמן.ת שיחזק ויעזור לנכס חוויות הצלחה, שיוביל להצלחה הבאה וישמש כעוגן אפקטיבי גם בתקופה שחוסר וודאות הוא הדבר היחיד שוודאי.

האימון לפיתוח תקשורת חברתית

תחום אימון זה מחבר בין המתודה והכלים של תהליך האימון (קואצ'ינג) ממוקד התוצאות לבין האתגרים והדגשים המיוחדים בהתמודדות הרגשית והמנטלית בעקבות הרגשת הבדידות ומצבי בידוד חברתי עקב חרם, הדרה, מעברים, הבדלים נוירולוגיים, חרדה חברתית או קושי בוויסות עצמי. על ידי שיטת האימון לפיתוח תקשורת חברתית, אנשים יכולים להתגבר על הבדידות, לבנות רשתות תמיכה בקהילה ולשפר את יכולות השליטה העצמית. העשרה והרחבת 'ארגז הכלים' באסטרטגיות וטקטיקות מעשיות לשיפור הביצועים, יאפשר לפתח ולרכוש את היכולות הדרושות ליצירת קשרים חברתיים משמעותיים ולהוביל תהליכי שינוי ברי קיימא המוגדרים בזמן.

הצטרפו אלינו למסע של צמיחה והתפתחות אישית ולהוביל למימוש מלוא הפוטנציאל שלכם בבניית קשרים חברתיים מספקים עם אחרים.

מערך תוכניות האימון

המרכז מציע מגוון תכניות אימון לרמת הפרט, הקבוצה והארגון ליצירת מענה שלם ומלא לכל צורך חברתי ומסגרת צוותית.

דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights