חיפוש

על המרכז

חזון המפת"ח למעורבות בקהילה

המרכז לפיתוח תקשורת חברתית למעורבות בקהילה, הוקם מתוך שאיפה להעניק לכל הבאים בשעריו 'הרגשה של בית'- להגיע לסביבה תומכת, מקבלת ונטולת שיפוטיות, המציע מרחב פיזי ומנטלי של אפשרויות והזדמנויות למיצוי הפוטנציאל לצמיחה אישית שגלום בכל אחד ואחת מאיתנו. אנו מבינים שכל אדם הוא ייחודי ושונה, אך לכולנו קיימת יכולת לרכוש מיומנויות חדשות, לשכלל כישורים שונים ולשנות התנהגויות והרגלים מעכבים בכל גיל. אנו מאמינים שבעזרת כוחה של תקשורת חברתית לעידוד המעורבות בקהילה, נוכל לפעול למען חברה אנושית מכילה ותומכת יותר. חברה שבה לכל אדם תהיה הזדמנות לשגשג ולמצוא את מקומו וייעודו, ואף אדם לא ירגיש בודד ומבודד מחוץ לשולי החברה. לכן, ערכי הליבה העומדים בבסיס הגישה המקצועית שלנו נשענים על מימוש עצמי, עצמאות תפקודית, אוטונומיה עצמאית ושוויון הזדמנויות.

מטרות ויעדי המרכז

המטרות והיעדים של המרכז לפיתוח תקשורת חברתית נטועים באמונה בייחודיות של כל פרט, מתוך הכרה בערכים, בתפיסות ובאמונות המגוונות המעצבות את המטרות האישיות ואת השאיפות החברתיות להגשמה. מטרת העל שלנו היא ליזום שינוי מהותי בתפיסת המעורבות בקהילה עבור אנשים הנאבקים עם האתגרים והקשיים המתלווים לבדידות. באמצעות לימוד והקניית כלים מעשיים, אנו שואפים לסייע למגוון רחב של אוכלוסיות להשתחרר ממעגל הבדידות ולטפח הרגשת שייכות וחיבור לחברה עבור אנשים רבים ככל האפשר וכך ליצור קהילה תומכת, מחוברת ומכילה יותר למען כל אחד ואחת מאיתנו.

פגישת הייעוץ הראשונה

אנו מבינים שכל אדם הוא שונה, כדי לענות על הצרכים הספציפיים של כל אדם אותו אנו מאמנים, חשוב לנו לבדוק מהן המטרות המרכזיות ומה המוכנות לאפשר לנו להוביל תהליך משמעותי ומעשי לצורך יציאה מהבדידות ובשביל לצאת מבידוד חברתי. פגישת הייעוץ הראשונה נועדה להיכרות אישית ראשונית עם המרכז ומודל האימון בשיטת 'המפתח לעמק השווה'. הפגישה מהווה כמעין "פגישת מיפוי" לצורך בירור מהי סיבת הפניה וחשיבה על הפתרון המתאים ביותר ממערך השירותים המגוון שלנו. כך אנו מבטיחים לתת את מלוא תשומת הלב והתמיכה האישית לכל פונה שמגיע.ה אלינו למרכז

מוזמנים אלינו לצאת למסע משמעותי לשינוי מצב המציאות ולסייע לכם ליצור קשרים חברתיים ולהשתחרר מהבדידות.

מניפת שירותי המרכז

המרכז מציע מגוון שירותים לרמת הפרט, הקבוצה והארגון כמענה לכל צורך חברתי עבור יחידים, משפחות וצוותים מקצועיים

דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights