חיפוש

וואו, איזו שנה מרתקת זאת הייתה… אי אפשר להגיד שזו הייתה שנה טובה אבל בהחלט זו הייתה אחת השנים המיוחדות של חיי ובטוח של גם כמה מיליונים נוספים

השנה הזאת התחילה עם המון ציפיות ולו רק בגלל המספר היפה, העגול והמאוזן שלה 20-20 אבל כמו שאחד המתאמנים שלי אמר , זו הייתה שנה במסיכה. שום דבר ממנה לא היה מאוזן ועגול אבל בהחלט היו בה כמה דברים יפים. כן, כן… כולנו אוהבים לקלל את השנה הזאת אבל בשיחות שאני מקיים בשבוע האחרון עם המתאמנים שלי וסיכומי השנה שאנחנו עושים יחד, אני משתדל להראות להם את הדברים החדשים שהם למדו באמצעותה ובעזרתה כמו למשל על חשיבות חיי החברה לכול אחד ואחת מהמתאמנים שלי, גם להכי אנטי סוציאליים מבינהם. אף אחד.ת לא האמינ.ה כמה הריחוק החברתי הזה שנכפה עלינו ישפיע כל כך וכמה חזק הרצון והכמיהה לחברת אנשים. באופן הזה הם גילו מחדש כמה המשפחה (או ליתר דיוק, המרחק ממנה) אינה מובנת מאליה ועד כמה היא חשובה להם ויקרה להם. בשנה הזאת, לא מעט מהמתאמנים שלי גילו תחביבים חדשים שאימצו לעצמם על מנת למלא את החלל הזה וזה הולך להישאר איתם לעוד שנים רבות וטובות. הרבה מאוד כישורים ומאמצים הם השקיעו כדי לממש את אותם תחביבים וכך גילו בעצמם כוחות ויכולות שלא היו מודעים אליהם.

באשר אלי ולמפת"ח? השנה גיליתי כמה המפת"ח חזק יותר ממני ולמרות כל התמורות, הקשיים והתהפוכות הוא שרד ושיגשג למרות הכל. אין אדם שלא הרגיש השנה מהי בדידות. השנה הזאת הראתה לי ולכולם כמה הבדידות זה דבר נורא וכמה חשוב שיש את המפת"ח שנועד לעזור לאנשים לצאת ממנה. השנה הרגשתי כמה העבודה שלי במפת"ח היא חשובה וחיונית יותר מתמיד ואני גאה מאוד מאוד שיכולתי לסייע לכל כך הרבה אנשים לעבור את \השנה הנוראה הזאת עם מינימום השפעות שליליות בעקבותיה.

נכון, זאת הייתה שנה מאוד לא קלה אבל אם רגע נעצור, נחשוב ונכנס לעומק נוכל להבין שאולי זאת לא הייתה שנה טובה אבל בהחלט זאת הייתה שנה מיוחדת. מיוחדת מספיק כדי שנזכור אותה ונלמד ממנה הרבה על עצמינו ועל החברה שאנחנו חלק ממנה. אל תשנאו את השנה הזאת, קחו אותה כשיעור!!!
שתכלה שנה אזרחית ואתגריה ותחל שנה אזרחית וברכותיה 😊

שנה טובה וחברתית לכולנו

אצלנו במפת"ח כותבים כל מאמר במחשבה על אותו אדם שזה יכול לשנות משהו עבורו.

מכירים מישהו\ מישהי שהמאמר הזה יכול להיות משמעותי בשבילם?

שתפו איתם.

 

בואו נדבר!

סדנאות קבוצתיות, סדנאות להורים, שירות קומיונידייט לפיתוח מיומנויות דייטינג, אימון אישי להפחתת חרדה חברתית ובדידות ועוד. 
איך אפשר לעזור לך?

דילוג לתוכן
Verified by MonsterInsights